BLOG-ING MOOD
AWAK BUAH HATI SAYA BUAT SELAMA LAMANYA ♥Abang|fazdhil|chill♥

PENCURI !

aishhh ! xtaulah malang nasib aku hari neyh dompet aku hilang kat luar dewan masa aku jawab exam! 
aku xtahu lah ada jugak manusia yang xberhati perut sanggup buat cam uh kat orang.. die xboleh bayangkan ke kalau mak bapak dorang kene rompak ? xde belas kasihan ke ? 
apalah miskin sangat manusia uh mak bapak xajar ke duit halal dengan haram .
mak bapak die xmasukkan die sekolah agama ke ?

hum benda nak jadi . esok lepas abesh jawab exam database aku bersama mak aku g balai polis buat reportlah . buat ic baru lagi ayuni ! huhu buat kad bank baru ayuni !! suke suke ! nyusahkan jeh .
haaiissssssh!!!!!!!!!! ayuni sabar okeyh ! esok kene bertarung ag neyh . nak jawab last paper .
kuat semangat ayu ! hukz .

::mood:: xde selera nak makan dah ! duit dah hilang la katakan .
thank you kat abang bg nasihat !!! love you ~
=(

0 TheirComments:

Post a Comment

comment sini !

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@2011 Design reserved by ayunie.fazdhil