BLOG-ING MOOD
AWAK BUAH HATI SAYA BUAT SELAMA LAMANYA ♥Abang|fazdhil|chill♥

entry 2 pagey !

aku tgah bosan time neyh . xtaolah knape sejak akhir-akhir neyh aku xbole nak tido.. aku dok baring atas katil pejam mata selama sejam tapi still xboleh tidor jugak . kadang kadang naik runsing aku . haishhh xtahulah dri aku neyh . bile dah xboleh tidor malam banyak hari , mulalah xsihat itulah xsihat inilah . sedih lah!
nak tahu aku buat tiap kali aku xboleh tido malam sampai aku rasa nak tertido ?
huhu aku amek handphone aku yang nazak uh dengar lagu sampai abesh bateri sambil online facebook then aku main babymaker games on my FB ! huhu seronok la tgk baby aku jaga uh sampailah aku nak ngantok .
aku rasakanlah , maybe aku risau final exam neyh kot! huhuhu . baru sem3 dah macam neyh . neyh belum lagi buat final project . tolong saya ! huhu .
malas nak merepek panjang .
gudnitez(morning dah kot)

:: for him ::
love you damn much
love you so hard in my heart abang!
mish abang yang dulu . yang selalu layan n rajin gurau gurau !
sorry if syg do anything wrong .

1 comment:

  1. hahahha ta leyh tidow.. aku un hari2 ta ley tdow... kul 3 bru aku tdow.. layan blog...

    ReplyDelete

comment sini !

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@2011 Design reserved by ayunie.fazdhil