BLOG-ING MOOD
AWAK BUAH HATI SAYA BUAT SELAMA LAMANYA ♥Abang|fazdhil|chill♥

HOLIDAY (CUTI SEM)

seronok lah dapat cuti walaupun xlama juz 3 minggu . 
huhh!! takutlah semester depan dah kena buat proposal final project .
 huaaaaaaaaaaaa....... so scary!
cuti semester ngah berdendam dgn diri sendiri neyh . nak g jalan jalan nak release tension baca teory ary uh ..
hakz ! jalan jalan mana eh ?? xtahu ... =(
hope sgt mak o si dia bawak g jalan ! nak pegi bercuti jauh jauh cikit ! nak tggu sem depan msty xboleh dah sbb buzy nak siapkan final project.. aishhhh!! so sangat perlukan percutian sekarang neyh ! tolong ..
2 keinginan aku cuti semester neyh .
nak share cikit aktiviti aku cuti sem neyh : 
1st - pagi pagi aku bangon tlg mak aku berniaga(kadang kadang xbgn tlg bab malas)
2nd - tengok tv layan mtv lah ....
3rd - online online memanjang jeh ....
4th - hehhehe tolong and belajar memasak .. sem depan kat rumah sewa kena masak sendiri !! 



:: utk si dia ::
love you damn much abang !! nak dating .... =(
hehehehe ♥

1 comment:

  1. huhu.. duk umah, blaja masak je la..
    nnt da nk kawin.. hehe

    ReplyDelete

comment sini !

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@2011 Design reserved by ayunie.fazdhil