BLOG-ING MOOD
AWAK BUAH HATI SAYA BUAT SELAMA LAMANYA ♥Abang|fazdhil|chill♥

untitled

marah sedih bosan geram sayang rindu semua ada ...
xtahulah kenapa mood aku malam neyh .. aku rasa nak pergi jaoh jaoh jeh dari die ...
aku rasa macam aku neyh xdihargai jeh tapi aku cuba menolak persaan neyh aku tau die sibok bukan sengaja buat aku macam tuh . tapi kenapa diri aku xmemahaminya .. aishhh !!!
bukan aku xsayang die ... sayang cinta semua ada .. tapi aku rasa aku nak pergi jaoh kejaplah .. nak tenangkan hati . aku tahu lelaki neyh susah nak paham perempuan . ego lebih !! dah la uh .. nak luah perasaan jueh .. sorry!!!!!!!!!

1 comment:

  1. knape laki je kne pham prmpuan..
    lagi pn, ape yg laki buat utk ksenangan ppuan jgk..
    bz keje, bkan sje x bg phatian..
    npe ppuan ssh nk bsabar, ske ikot prasaan..
    klo da mntak sabar 2, sabar je la...
    bkan xde pk tros, mse msih pnjang lg..
    klo skang xnk blaja fahami, cmne klo dh trikat nnt..
    kne la tolak ansur jgk.. klo ikot prasaan je.. smpai ble pn x akan habis..
    HARAP TOLONG FAHAMI KEADAAN.. HARAP SANGAT2..

    ReplyDelete

comment sini !

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@2011 Design reserved by ayunie.fazdhil