BLOG-ING MOOD
AWAK BUAH HATI SAYA BUAT SELAMA LAMANYA ♥Abang|fazdhil|chill♥

::untitled::

assalammualaikum...
lama sudah x post something dekat blog nie.. rndu pula.. nak kongsi 19hb - 21hb aku ada kursus HTML dekat poli aku.. huhu kene datang awal!! hari neyh hari last belajar HTML neyh!! seronok dan seronok..=) hari nie jugak dah masok 5 hari aku tinggal dekat rumah sewa aku uh.. hukz.. agak selesa la.. tapi kalau hhujan aku takut! takut ada binatang berbisa dtg.. dekat dgn hutan la katakan.. seram ... xsabar nak tunggu  minggu depan!nak jumpa yg tersayang..:::abg nanti syg dtg ok!hari jumaat depan..okeyh ??=) sabar yea!!::
aishh xtahu nak taip apa lagi.. lecturer xmasok masok ag neyh...
k lah out dulu !!! =)

have a nice day!&♥

0 TheirComments:

Post a Comment

comment sini !

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@2011 Design reserved by ayunie.fazdhil