BLOG-ING MOOD
AWAK BUAH HATI SAYA BUAT SELAMA LAMANYA ♥Abang|fazdhil|chill♥

Pra Graduate My Little Sister


 baru sekejap tadi aku tgk adik kecik aku menyanyi(persembahan) depan orang ramai bersamaan dgn 5hb November 2011 .. sangat seronok tengok die n kawan die buat persembahan !hahah my adik yang kecik2 uh not yg tembam2 uh .. namenya Nurul Alisha Ayumi bt Tarmizi !! hahaha menyanyi 3 buah lagu yang agak pelat bila dengar !! hahaha lawak2!! masing masing pegang microphone macam nak makan jeh .. Hampeh !! Tapi aku bangga sangat dekat adik aku wif her freind sebab umur baru 4tahun dah pandai buat persembahan macam tuh.. so sweet!! Sebelum dorang buat persembahan aku ada interview dorang dulu . aku tnyelah adik xtakut ke nak nyanyi kat atas pentas uh die cakap xtakut siap tergedik gedik dekat aku .. hahahha adik aku nakal !! sekarang aku nak share kat you all persembahan adik aku uat tadi ! adessshhhh line lembab lak pulak ary neyh !! ptg t lah upload video uh . penat tggu dr td .

*ayumi n atirah

0 TheirComments:

Post a Comment

comment sini !

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@2011 Design reserved by ayunie.fazdhil