BLOG-ING MOOD
AWAK BUAH HATI SAYA BUAT SELAMA LAMANYA ♥Abang|fazdhil|chill♥
NAK BAGITAHU AWAL AWAL .. BLOG NEYH AKUPUNYE OKEYH.. SO AKU BERHAK NAK BUAT APA!!
next entry kali neyh ---->
untuk pengehtahuan semua blog shayelemonz.blogspot uh dah dipupuskan dari blogspot neyh !! nak tahu kenapa dipupuskan ?? hahaha semua salah owner lah !! gatal tangan g usik HTML terus hancur berkecai blog uh .. jahanam tgk !! xcantik sgt .. huhu so hati tgh sedey tros pegi buat blog baru neyh .. blog neyh untuk si dia jugak !! so blog neyh pasal kasih sayang aku kan . aku pun buat la ala ala pink g2 .. hehehee... gegurl kot aku neyh ! masa aku buat blog neyh kawans aku semua sebok study tapi aku ? selamber badak layan blog! huhu aku xmo failed final exam neyh woooo..
rasanya cukuplah untuk entry kali neyh ! 


* by ayunie             

1 comment:

comment sini !

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@2011 Design reserved by ayunie.fazdhil